آزمون همبستگی پیرسون
مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]
ا
ایران
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
استخر
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
استراتژی
طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
ایمنی
بررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
اولویت ها
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
ب
بازاریابی
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
بازی های پاراآسیایی
ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
برنامه ریزی استراتژیک
طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
برند
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
برون گرایی
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
بهره گیری از تلفن همراه
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
بهره وری
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
پ
پرخاشگری ورزشی
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
ت
تبلیغات دهان به دهان
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
تماشاگران فوتبال
نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
توانمندسازی
مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]
ج
جذب
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
خ
خصوصی
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
خطر
بررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
خلاقیت
شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
د
دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
دولتی
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
ر
رهبری تحول گرا
ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]
رهبری عملگرا
ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]
روان رنجوری
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
روزنامه های ورزشی
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
ع
عزت نفس و وزارت ورزش و جوانان
ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]
ف
فوتبال
تحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
ک
کیفیت خدمات
نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
کیفیت خدمات
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
گ
گردشگران ورزشی
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
گردشگران ورزشی
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
ل
لیگ برتر فوتبال
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
م
مدارس فوتبال
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
مدال
ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
مدیریت زمان
شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
مدیر سالنهای ورزشی
بررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
مقصد گردشگری
بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
موفقیت
ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
ن
نظارت و ارزیابی
مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
نوجوانان
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
نونهالان
تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
و
ورزشگاهها
نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
ورزش همگانی
طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
وزارت ورزش و جوانان
شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
ویژگی های جمعیت شناختی
ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
وظیفه شناسی
رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
وفاداری
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
ه
هواداران
اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
هوش معنوی
مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]